Wednesday, October 28, 2015

Spectre 2015 (Malaysia review)

Spectre

Tarikh tayangan
Golden Screen Cinema (GSC);5 Nov 2015
TGV Cinema ; 5 Nov 2015

review

James Bond(007)telah mendapat satu message yang susah untuk fahami dari kisah lampau akhirnya membawanya ke Mexico dan Rome dimana 007 telah bertemu dengan seorang janda jelita yang dibintangi oleh Monica Bellucci iaitu seorang penjenayah yang terkenal. 007 juga telah berjaya menyamar dan menghadiri satu mesyuarat rahsia, beliau mendapati bahawa telah terdapat kewujudan satu sindiket jenayah terancang dan berbahaya iaitu SPECTRE. 007 juga telah berazam untuk mencari anak perempuan kawan baiknya yang hilang, maka 007 telah meneruskan misinya di dalam organisasi SPECTRE. Pengembaraan 007 akhirnya telah menjumpai hubungannya pada zaman kanak-kanak denagan musuhnya (Christoph Waltz) yang dicari selama ini.


Kaitan dengan film Bond ke-3, SKYFALL

Jika anda pernah menonton 007 Skyfall, ianya ada menceritakan sedikit berkenaan dengan tempat lahir James Bond 007 di rumah agam yang bernama SKYFALL. Dalam film ini, 007 telah menunjukkan betapa bencinya dia kepada rumah tersebut sehingga beliau tidak lagi kisah bila rumah itu meletup dan terbakar.
Sama-sama kita saksikan tanyangan film terbaru james Bond pada 6 november 2015 di pawagan.

If you love to read this synopsis on English, please click to this link to redirect to the link to redirect to the IMDB page.


4 comments:

che qema said...

Minat gler dgn james bond..mesti tengok punya lah

che qema said...

Minat gler dgn james bond..mesti tengok punya lah

Ultiga said...

Click

Unknown said...
This comment has been removed by the author.