Monday, October 26, 2015

Tip kurus mudah dan jimat

How to lose weight

Hihi.

Izinkan saya mulakan tajuk saya pada hari ini dengan Hihi. Masih ramai yang mencari-cari kaedah untuk kurus dan menjimatkan. memang saya tak nafikan untuk menjadi kurus adalah satu yang mustahil. Ada yang terpaksa berdiet , ada yang sanggup mengeluarkan wang untuk mendapatkan khidmat pakar . Tapi ianya amat berbaloi dengan setiap usaha yang kita lakukan.
Tapi percayakah, ada satu cara melalui pemakanan yang akan buat anda kurus.
Amalkan meminum air teh hijau setiap hari. jadikan amalan meminum air teh hijau menggantikan air yang lain. Tak percaya ?

ini testimoni saya.

Sebelum ini berat 70kg, dengan amalan meminum teh hijau setiap hari serta diet malas-malas, akhirnya turun 20+-kg dlm masa 6 bulan. Ini kerana teh hijau banyak khasiatnya. Jika anda review product yang hebat di pasaran seperti ehem! eham!, ianya juga menggunakan teh hijau sebagai tulang belakang product. Tapi jika anda inginkan kesan yang cepat, anda boleh la membeli product yang banyak diiklankan pasaran. Ianya akan membantu lebih cepat lagi dengan campuran teh hijau dan agent fomula kurus.

Jenama apa saya pakai. ?

Teh Boh ada umph…

Ianya murah dan senang didapati. . Oleh kerana ianya basis teh hijau tanpa pertolongan mana-mana agent kurus yang lain, jadi penurunan berat badan tu agak lambat sedikit. Tapi janji dapat kurus dan murah sesuai dengan tajuk artikal saya ini.
Amalkan meminum sekurang-kurangnya 1liter sehari. anda boleh beli bekas air minuman 1liter dan buatkan air teh hijau.
Teruskan amalan diet anda seperti biasa disamping teh hijau.
Jika ada usaha berterusan , anda akan boleh tengok hasilnya setiap bulan.




Nota:

Saya tidak menjual apa-apa produk kurus, jadi artikal ini adalah salah satu perkongsian kejayaan untuk kurus untuk semua orang.
Penurunan berat badan mungkin berbeza bagi setiap orang.



 
 
 
 
 
 

2 comments:

che qema said...

Info yg berguna. Terima kasih.

shawn said...

Boleh juga klik pada google suggestion di sebelah kanan untuk info dari website lain. Ianya banyak membantu.